Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Café-Restaurant The Best Snacks. Meer weten? Ontdek meer
ozgul
20 jun 2026 om 21:26
slecht. bezorgen verkeerde bestelling en nemen niet de moeite om te herstellen.
Sandra
13 jun 2026 om 11:17
Zoals altijd ontzettend lekker en snel gebracht. Favoriet!
Sandra
6 jun 2026 om 22:40
Zoals altijd, ontzettend lekker en snel bezorgd!
Charlyn
1 jun 2026 om 18:48
Derde keer dat ik bestel laat nu niet meer. Voor de derde keer een product vergeten, erg irritant
frederike
26 mei 2026 om 21:44
het was heerlijk en lekker warm.
Demi
11 mei 2026 om 18:46
Top
bas
5 apr 2026 om 21:45
ruim 90 minuten tussen levering en bestelling. het eten was lauw en nat in de zak. waarschijnlijk te lang gezeten tussen het maken en de levering zelf.
Jessica
3 apr 2026 om 20:39
Food arrived quick and was delicious!
Nadine
31 mrt 2026 om 15:14
ik heb nooit mijn bestelling gehad !! maar wel aangeven dat het is bezorgd en ik heb geen oproepgemist gehad en dan krijg ik ook niet mijn geld terug terwijl ik ook nog zwanger ben en nu heb ik niets te eten !! lekker is dat
Bert
9 mrt 2026 om 18:01
Ik had een Van Dobben kroket besteld, maar kreeg een draadjesvleeskroket.
J
7 mrt 2026 om 6:40
Was heerlijk!
Judith
1 mrt 2026 om 20:02
doner in een soep van mayonaise